Druga edycja kampanii edukacyjnej „Stopień mniej znaczy więcej” trwa i odbija się szerokim echem w mediach lokalnych oraz poznańskiej przestrzeni.
Prekursorka krioterapii
Nieszablonowym sposobem na promocję akcji jest artykuł nawiązujący do polskiej królowej śniegu, który pojawił się w Gazecie Ratajskiej oraz Tygodniku Swarzędzkim. Generałowa Aleksandra Zajączkowa, o której mowa, przeszła do historii jako prekursorka krioterapii. Codziennie rano zażywała chłodnej kąpieli, spała przy otwartych oknach nawet podczas mrozu i jadła wyłącznie zimne posiłki. Niskie temperatury pozytywnie wpłynęły na jej zdrowie i wygląd. To właśnie na aspektach zdrowotnych w szczególnej mierze skupiamy się podczas promocji naszej kampanii edukacyjnej „Stopień mniej znaczy więcej”, która swoim zasięgiem obejmuje 60 polskich miast.
Po pierwsze zdrowie
Artykuły opublikowane w mediach lokalnych niejednokrotnie przybierają postać poradników prozdrowotnych. Wszystko po to, aby uświadomić czytelników jak ważne dla naszego prawidłowego oddychania są temperatura i wilgotność powietrza w pomieszczeniach, w których na co dzień przebywamy. Nasza kampania mówi o tym, że liczą się małe kroki , a stopniowa zmiana przyzwyczajeń i nawyków ma ogromne znaczenie. Obniżenie ogrzewania o jeden stopień przynosi wymierne korzyści dla naszego samopoczucia, odporności i zdrowego snu. Dziękujemy wszystkim mediom, które do tej pory przyczyniły się do nagłośnienia tej wyjątkowej kampanii.
Kampania w poznańskiej przestrzeni
Całość działań promocyjnych wzmocniła kampania outdoorowa na terenie Poznania. Informacje o kampanii edukacyjnej „Stopień mniej znaczy więcej” wyświetlone zostały na nośnikach reklamowych zlokalizowanych w najbardziej strategicznych punktach miasta, tak aby dotrzeć z przekazem do jak największej liczby poznaniaków. W ramach partnerstwa i szerzenia walorów edukacyjnych informacja o kampanii pojawiła się również na ekranach informacyjnych Urzędu Miasta Poznań, które jest partnerem kampanii „Stopień mniej znaczy więcej”.